Rola prezenterów w sprzedaży

Większość osób zajmujących się profesjonalnie sprzedażą detaliczną zdaje sobie sprawę z tego, że na decyzje zakupowe wpływa wygląd produktu. W sytuacji, gdy klient zastanawia się nad wyborem konkretnego wyrobu, czynnikiem przesądzającym o zakupie będą jednak nie tyle cechy, ile sposób ich pokazania. Towary, które dają wyższą marżę, powinny więc zostać odpowiednio wyeksponowane, co automatycznie przekłada się na wzrost ich atrakcyjności. Układając asortyment w gablotach czy ladach, warto więc wykorzystać odpowiednie prezentery. W Warszawie są one dostępne w firmie April, specjalizującej się w produkcji podstawek, artykułów i akcesoriów reklamowych oraz wyrobów z plexi.

Jaką funkcję pełnią prezentery?

Prezentery służą odpowiedniemu wyeksponowaniu produktu w punkcie sprzedaży i pokazaniu go w sposób, który podkreśli jego ważne dla klienta cechy oraz sprawi, że wyda się on bardziej atrakcyjny od innych. Będą one niezbędne również tam, gdzie pojawia się konieczność odpowiedniego zaaranżowania przestrzeni przeznaczonej do wystawiania oferowanych towarów np. na dużych wystawach czy w większych gablotach. Użycie prezenterów może być również sposobem na przekazywanie informacji o konkretnym wyrobie czy podsuniecie potencjalnemu nabywcy materiałów reklamowych.

Przy jakich produktach warto korzystać z prezenterów?

Zastosowanie prezenterów jest bardzo szerokie, choć najczęściej są one używane w przypadku towarów o niewielkich rozmiarach i znacznej wartości. Z ich pomocą pokazuje się klientom biżuterię, zegarki, okulary, galanterię skórzaną, ale także eleganckie obuwie czy dodatki odzieżowe. Sprawdzą się one również w przypadku urządzeń elektronicznych oraz wszelkiego rodzaju akcesoriów od słuchawek po niektóre kosmetyki czy artykuły do dekoracji i wyposażenia wnętrz.